Announcement

Collapse
No announcement yet.

TAULIA Bug Reports

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TAULIA: SEARCH INVOICES

    №1 Нарушено расположение цифр в колонке, нет сохранения порядка сортировки

    Sorting order violation in "Amount" column: "$22409.37" should go below "22376.00", not above

    №2 lABEL должны быть с двоеточиями

    "Search my invoices": provide all the Label with the colomn character

    №3 Rejcted вставить букву е (сообщение об орфографмч ошибке)

    Misspelled word sn first row/"Status" column

    №4 Invoce вставить букву i орфографич ошибка (указание что сделать)

    Leftmost column title: replace "Invoce # " with "Invoice #"

    №5 Выдает 11 строк вместо заявленных 10

    Search results should display 10 rows ( as per "Results per page" listbox), not 11
    №6 Несоответствие указанной вверху цифры общего количества найденных результатов выданному реально количеству результатов (32 страницы умножить на 11
    строк)

    32 pages is not enough to accomodate 422 search results

    №7 Пропущена страница номер 5 (нумерация результатов поиска страниц: связь со страницей 5 потеряна)

    Enumeration search results of page: link tp page "5" is missing

    №8 В последней строке не выдает кнопку Actions ( кнопка актионс потеряна в 11 ряду)

    "Actions" button is missing in row #11

    №9 сортировка в колонке amount : вверху указано на убывание а результат - на возрастание

    "Amount" column : inconsistency between the actual sorting order / assending and the direction given by the arrow next to the column title

    №10 amount цифры денег к правому краю

    "Amount" column : data align to right
    №12 сделать единый формат для всех полей дат

    "Search my invoices" : provide format consistency for "Invoice date" edit box to "Inv. Date" column and "PO #" column ( as "dd/mm/yyyy")
    №13 В колонках дат выровнять их по правому краю

    "Inv. Date" column and "PO #" column : data align to right

    №14 Не обеспечен контроль ввода буква или цифр в полях ввода параметров поиска (edit box)

    "Search my invoices" : Control of input field format is not provided for "Invoice number" edit box, "Purchase order" edit box
    №15 From amount привести к единому денежному формату с колонкой Amount

    "Search my invoices" : Provide format consistency for "From amount" (as format "Amount" column)


    №16 колонку Type убрать так как в ней однотипные данные

    "Tupe" column is redundant since all the results are of same type (invoice)
    №17 поменять местами названия колонок Номер заказа и дата сдачи

    Swap "Due Date" column title and "PO #" column title

    №18 Actions не работает как кнопка - не меняется курсор при наведении на эту кнопку

    Cursor reaktion on the "Actions" button : Cursor not changing on button hover


    №19??????????????? иногда нужен запрос нескольких накладных (диапазон номеров накладных от-до). Предусмотреть?

    "Search my invoices" : Provide search range "Invoice number" (add "to:" edit box)

    Comment


    • Колонки названия между собой перепутали 4 и 5
      Дата поиска выходит из заданных условий до 30.09.11, а есть 31 .10.11
      Формат текста отличается в колонке 8 между собой - гг.

      Comment


      • #1 Invoce не верная нумерация.
        #2 Payment не во всех строках отображается числа
        #3 Actions не везде проставлен
        #4 PO # дата заданная в поисковике не совпадает должны быть только цифры без букв
        #5Results per page задано десять а опказывает 32 и далее
        #6 Due Date не соответствует фильтрация

        Comment


        • TAULIA Bug report

          1. Column headings "Due date" and "PO#" do not match the content. The content of the "Due date" coiumn must be in the "PO#" column.
          2. Order numbers in lines #1 and #10 contain extra digits.
          3. Format of the amount in the search parameters different from the format amount in the search results table.
          4. Format of the date in the search parameters different from the format date in the search results table.
          5. The row 7 contradicts search parameters
          .
          Last edited by Katerina Sviridenko; 04-04-2022, 01:34 PM.

          Comment


          • #1. Searching results, column "inv. Date" - row #7 doesn't match with searching requirements.
            #2. Column "Due date" - wrong results, shows random numbers instead of dates.
            #3. Column "amount" - results should be right aligned.
            #4. Label "Invoice Status" - Lack of searching options in drop list ("Paid" "in process" "rejected")
            #5. Column "PO#" - searching results show dates instead of numbers.
            #6. Label "Results per page" - lack of options in drop list (needs more than 10 per page).
            #7. Label "From amount" - should not allow to type anything but digits.

            Comment


            • TAULIA Bug Reports

              # 1. Move page number to lower right corner
              # 2. Page № 5 is missing from the numbeing
              # 3. Button previous, next page is not active
              # 4. swap the column names "Due Date" and "PO#"
              # 5. In the title of the first column write "invoice" instead of "invoce"
              # 6. Extra seventh line in the table,31-oct-2011 superfluos to parameteres of the specified search "invoce date"
              # 7. By deleting the seventh row, the tabie will have ten rows, which will match "Results per page"
              # 8.
              Last edited by Liya; 04-01-2022, 07:08 PM.

              Comment



              • No need to write the number of invoices and there are not enough actions - this was discussed for lesson 2


                1. Vertical menu (black) - from amount tab a colon and horizontal menu in red - colon is missing.In general all the position Vertical menu (black)must be with colon

                2. Horizontal menu (red) - invoice po and invoice contains #

                3. 3.Horizontal menu(red)-Red invoce with error

                4. Differences in the names in the main menu at the top of the page and in other locations, for example, purchase orders -purchase order, payments-payment, invoices-invoice

                5. horizontal menu (red) - column Due date not all dates are five-digit

                6.Horizontal menu (red) - column status rejctd in the first line is misspelled

                7. The result on the page in the vertical menu does not match the number-11 instead of the required 10

                8.FOOTER IS EMPTY

                9.Horizontal menu (red)Amount tab-dots and commas are not be so in a numbers.It must be dot only

                10.Horizontal Menu (Red) - Column Values po, Inv. date. Amount not centered

                11. Page inconsistency with the number of invoices

                12. Amount tab only , no other filters are observed

                13. Distance between 1 and 2 lines from the bottom with large spacing

                14. Horizontal menu (red) - Quantity from larger to smaller and not vice versa

                15. Horizontal menu (red) - Due date center differs from other columns except for binding to the end of the menu for everyone like here

                16.Possibly - the date of the invoice in the vertical menu through a slash differs from the value through the dush

                17. Horizontal menu (red) - column payment status paid designation in different colors

                18. Horizontal menu (red) — Different date values inv.date and payment amount values 30988 and 40988 are repeated

                19. Horizontal menu (red) - column option - status must have some to value approved and not empty

                20. There is no input field near the search button








                Last edited by wladulis; 04-03-2022, 12:30 AM.

                Comment


                • 1. Исправить орфографическую ошибку в слове Invoice в заголовке таблицы;
                  2. Исправить орфографическую ошибку в слове Rejected первой строки таблицы в 7 колонке;
                  3. Установить выравнивание по правому краю в 6-й колонке;
                  4. Сделать формат написания даты в выборе условий и в таблице;
                  5. Исправить количество отображаемых поступлений: 32х10 не равно 422;
                  6. Код в строке 10 "в колонке Due Date не соответствует статусу в колонке 7 "Status";
                  7. В фильтре "Results per page" выбрано 10 строк, а отображается 11;
                  8. Отстутствует кнопка "Actions" в строке 11;
                  9. Некорректное название 4 колонки;
                  10. Выбор второй колонки "Type" не несет смысловой нагрузки;
                  11. В фильтре выбрана дата до 30 сентября 2011, а в таблице есть результат до 22 октября 2011;
                  12. Ошибка в результате сортировки в 6 колонке "Amount" - в первой строке должна быть сумма $97544,98;
                  13. Обозначение 5-й колонки "PO#" заменить на "Due Date";
                  14. Не изменяется курсор при наведении на кнопку "Actions";
                  15. Пропущена цифра 5 в списке отобранных страниц внизу таблицы;
                  16. Дискетка не соответсвует смыслу Download list;
                  17. Нет колонки "Customer", которая есть в фильтре;
                  18. Привести к единому стилю оформления диапазона - "From amount" и "Invoice status";
                  19. В четвертой строке всплывающее сообщение на пиктограмме Paid подписано как Approved;
                  20. Нет подсветки и изменения курсора при наведении указателя на номера страниц в выбранном списке;

                  Comment


                  • #1 Invoce не верная нумерация.
                    #2 Payment не во всех строках отображается числа
                    #3 Actions не везде проставлен
                    #4 PO # дата заданная в поисковике не совпадает должны быть только цифры без букв
                    #5Results per page задано десять а опказывает 32 и далее
                    #6 Due Date не соответствует фильтрация
                    #1 Invoce не верная нумерация.
                    #2 Payment не во всех строках отображается числа
                    #3 Actions не везде проставлен
                    #4 PO # дата заданная в поисковике не совпадает должны быть только цифры без букв
                    #5Results per page задано десять а опказывает 32 и далее
                    #6 Due Date не соответствует фильтрация

                    Comment


                    • http://taulia.portnov.com/
                      Bug report (1)
                      (для Windows 10 Home 64 бит, браузер Google Chrome 100.0.4896.60 32 бит)[LIST=1][*][FONT=Arial]Надпись

                      Comment


                      • #1. "Actions" button is missing in the row #11.
                        #2. 32 pages is not enough to accomodate 422 search results.
                        #3. Search results should display 10 rows (as per "Results per page" listbox), not 11.
                        #4. Replace "Showing 422 invoices" with "Showing 1-10 of 422 invoices".
                        #5. "Type" column is redundant since all the search results are of same type (invoice).
                        #6. Sorting order violation in "Amount" column: "$22,409.37" should go below "$22,376.00", not above.
                        #7. "Amount" column: inconsistency between the actual sorting order (ascending) and the direction given by the arrow next to the column title.
                        #8. Leftmost column title: replace "Invoce #" with "Invoice #".
                        #9. Misspelled word in first row/"Status" column
                        #10 Enumeration of search results pages: link to page "5" is missing.
                        #11 "Search my invoices": provide all the labels with the colon character at the end.
                        #12 The data in the columns “Due Date” and “PO #” are most likely swapped.
                        #13 In the "Invoice date" field it says that the dates of the results in the column "Inv. Date" must be before September 30 inclusive. However, there is a date of October 1 here.
                        #13 Inconsistency of date formats in the "Invoice date" field and in the table - in the data field the day is after the month, and in the table vice versa.
                        #14 The buttons in the upper right edge of the page are indistinctly expressed.
                        #15 There is no arrow next to the column titles in all table except the “Amount” column.
                        #16 After each column name, except of the "Amount" column, there is no icon in the form of two arrows showing that sorting can be done.
                        #17 Inconsistency – the titles of the columns are aligned to the right, but data in that columns aligned to the left.
                        #18 “From amount:” data field should be renamed by “Amount from:”.
                        #19 “Invoice date” data field should be renamed by “Invoice date from:”.
                        #20 The “Amount” column should be aligned according to the position of the dot (.)
                        #21 The “Search” button should go right after data fields in section “Search my invoices”, not in the right edge of section.
                        #22 Enumeration of search results pages: too small font.
                        #23 The “Payment” column is not understandable – the data is ambiguous.
                        #24 “From amount:” data field: there should be the “$” character, because it’s not clear in what currency users should type the amount.
                        #25 The “Amount” column: delete the character “$” before all the amounts and replace the title of the column with “Amount, $”.
                        #26 Place primary navigation menus in the left panel.
                        Last edited by bulatkhalikov; 03-31-2022, 11:34 AM.

                        Comment


                        • #1 The date format of the search field is different from the date format in the "Inv. Date" and "Due Date" columns
                          #2 The "Actions" button is missing in line #11
                          #3 In the table header "showing 422 invoices" should be replaced with "showing 1-10 of 422 invoices"
                          #4 Wrong number of pages under the table with 11 invoices per page and total
                          number of invoices 422 should be 39 pages
                          #5 Under the table, there is no link to page number 5
                          #6 Swap data in "Due Date" and PO# columns
                          #7 Incorrect sequence in the table for increasing in the "Amount" column, lines #8 and #9 should be replaced
                          #8 Change the word "Rejcted" in line #1 to "Rejected"
                          #9 Remove the column "Type" remove since we are in the folder "Invoices"
                          #10 In the search, a request for 10 accounts, and the table displays 11 accounts
                          #11 In the search query for dates until September 30, 2011, and the table displays invoices for October
                          #12 The name of column #1 "Invoce" should be replaced with "Invoice"

                          Comment



                          • TAULIA BUG REPORTS (include which i have found but not have limited all the bugs)

                            1.Возможно дублирование ссылок User Manager и Profile (верхняя правая часть экрана)- значат одно и тоже.
                            2. В фирменном знаке (верхняя правая часть экрана) заменить на

                            Comment


                            • #1.выставленный счет в invoce идет не по-порядку

                              #2.В столбце срок-оплаты не указана дата

                              #3.use either "invoice number" or "invoice#" in the search parameter and results. the same the "purchase order" search parameter and "PO#" column. the same with the "invoice date" search parameter and "inv.Date coloumn.
                              #4.Customer search parameter is not needed( there is no Customer column in the results).
                              #5.rename "invoice date" to "invoice date from".
                              #6.Either use camel case or sentence Case everywhere.
                              #7.Remove refresh icon(button) it is not needed since we have Search.
                              Last edited by Elena SH; 04-04-2022, 12:35 PM.

                              Comment


                              • Bug report

                                #1 В лейбле "Purchase order" присутствует знак поиска, отсутствует во всех остальных лейблах
                                #2 В второй строке присутствует счет от "5-Jun-2011", в поле сортировки задан промежуток от 6 до 9 месяца
                                #3 В седьмой строке присутствует счет от "1-Oct-2011", в поле сортировки задан промежуток от 6 до 9 месяца
                                #4 В колонке "Due Date" значения отображены некорректно
                                #5 Заменить название колонки "PO #" на "PO date"
                                #6 В столбце "Payment" заменить формат даты на дд-Мм-ггBug report

                                Comment

                                Working...
                                X