Announcement

Collapse
No announcement yet.

TAULIA Bug Reports

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. No possibility to select invoice and purchase order
    # 2. Should be swap PO# and Due Date
    # 3. Dates PO# do not meet the selection criteria
    # 4. Incorrectly displayed icon download list
    # 5. Should be swap search and hide search parametrs

    Comment


    • TAUILIA BUG REPORTS

      #1. Label "Purchase order": справа иконку "бинокль" убрать (уже есть "Search")
      #2. Заменить формат даты в колонках "Inv. Date" и "PO#" (DD-MM-YYYY) на формат даты в Label "Invoice data" (MM/DD/YYYY).
      #3. Название колонок "Du Date" и "PO#" поменять местами.
      #4. В колонке "Inv. Data": 1-Oct-2011; в колонке "PO#": даты 22-Oct-2011, 31-Oct-2011, 13-Oct-2011 - не соответствуют Label "Invoice date" (6/5/2011 -9/30/11).
      #5. Поставить рабочую стрелку сортировки рядом с заголовками столбцов "Invoice#", "Inv.Data", "Status", "Amount".
      #6. Номера заказов 40988 и 30998 дублируются в абсолютно разных датах.
      #7. Столбец "Amount"; в суммах используются разные знаки (запятые и точки).
      #8. Некорректный формат времени оплаты в колонке "Payment" (2011-1248), заменить на 2011-12:48
      #9. Все колонки выровнены по левому краю.
      #10. Привести в соответствие формат суммы в колонке "Amount" согласно Label "From amount"

      Comment


      • #1. Missing search results numeration (e.g. "#") column.
        #2. "Due Date" and "PO #" column titles misleads to one another column: should be swapped.
        #3. Out of range search result in "Inv. Date" column/row #7 (as per "Invoice date" fields): "1-Oct-2011" search result should be deleted
        #4. Inconsistent title name in "PO #" column: change to "Purchase Order #", as in "Purchase Orders" Tab.
        #5. Inconsistent title name in "Inv. Date" column: change to "Invoice date", as in "Invoice date" label.
        #5. Inconsistency between date format in "Invoice date" data entry fields and "Inv. Date" column.
        #6. Inconsistency between date format in "Invoice date" data entry fields and "Due Date" (former "PO #") column.
        #7. Enumeration search results of pages: navigation elements (e.g. "next" and "previous") are missing.
        #8. "Search my invoices" section UI inconsistency: a single data entry method should be used.
        #9. "Invoice date" column (former "Inv. Date"): align data in column by the year or align by the right side
        #10. "Due date" column (former "PO #"): align data in column by the year or align by the right side

        Comment



        • 1.Mouse pointer doesn't change when hovering over button "Actions"
          2. Search results should display 10 rows per page not 11
          3. Sorting order in "Amount" column mistake: "$22,409.37" should go below "$22,376.00"
          4. Leftmost column title: replace "Invoce #" with "Invoice #"
          5. Misspelled word in first row/"Status" column
          6. There is no button "Actions" in the row #11
          7. Due Date showing wrong data type
          8. in page list at the bottom(paginator?) number 5 is not presented
          9. user is not able to press on WebPage Logo, because mouse icon is not changed when WebPage Logo is in focus
          10. Payment data is missing for elements with "Approved" status
          11. there's no navigation buttons(next page, previous page) at search result page list
          12. Mismatch between column title “Inv. Date” and calendar dates displayed in the column
          13. Align all column titles and data (content) in the Table to a one standard
          14. Missing column header with buttons 'Actions'
          15. The 'Logout' button is available without loggin in
          16. Columns headers are shifted right against the results columns
          17. The two indexes are longer than the standart for US indexes (Invoice# 1122339225, 1122339302)
          Last edited by RITOVT; 03-31-2022, 12:11 PM.

          Comment


          • 1. The values in the "Due Date" and "PO #" columns are mixed up.
            2. Enumeration search results of pages: there are no "next" and "previous" buttons.

            Comment



            • #1. Search results violation: in column "Inv. Date" invoice date must be from 6/5/2011 to 9/30/2011/. Position 3 - 22-Oct-2011, position 7 - 31-Oct-2011, position 10 - 13-Oct-2011 does not meet the conditions.
              #2. Name of column "Due Date" & "PO #" mixed up by columns.
              #3. Format 'Payment' column is not clear framework.
              #4. Design of column "Amount" incomplete.

              Comment


              • 1. Блок "search my invoices" строка "invoice date" ошибка в формате даты. Месяц не может быть равен 30
                2. Колонка "inv.date" формат дат лучше отображать dd/mm/yy
                3. В строке страниц результатов поиска должно быть "...", а не ".."
                4. В конце строки страниц результатов поиска должны быть кнопки"следующая" и "предыдущая"
                5. Название столбца "inv. Date" заменить на "Date"

                Comment


                • #1 Колонка Inv. Date седьмая строка - дата "1-Oct-2011" не соответствует интервалу в поле сортировки Invoice date от 6/5/2011 до 9/30/2011

                  Comment


                  • Taulia bug (another in vebinar):
                    [SIZE=15px][COLOR=#2c2d2e][FONT=Arial]1. Таблица результатов поиска[COLOR=#000000][FONT=Calibri]выдает счета за пределами установленных параметров даты (строка 7 столбца

                    Comment


                    • заданные Инвойс даты не соответствуют выдаче в листе, так в выдаче листа есть месяц октябрь

                      Comment


                      • #1. Указатель мыши не меняет форму при наведении на логотип в левом верхнем углу (логотип должен быть ссылкой).
                        #2. Отсутствует всплывающая подсказка "Найти" при наведении курсора на иконку "Бинокль".
                        #3. Для поиска "Purchase order" более подходит иконка "Лупа", а не "Бинокль".
                        #4. Для выбора диапазона дат "Invoice date" было бы удобно добавить выбор с помощью календаря.
                        #5. Формат дат "Invoice date" в секции "Search my invoices" не соответствует формату дат в таблице.
                        #6. Иконка для "Download list" соответствует сохранению, а не загрузке данных.
                        #7. Было бы удобнее добавить в таблицу нумерацию строк.
                        #8. Выровнять данные в столбце "Amount" по правому краю.
                        #9. Указатель мыши не меняет форму при наведении на кнопки "Actions".
                        #10. Столбец "Inv. Date" содержит дату "1-Oct-2011", при выборе "Invoice date" с "6/5/2011" по "9/30/2011".
                        #11. Столбец "Due Date" содержит данные столбца "PO #", столбец "PO #" содержит данные столбца "Due Date".
                        #12. Появляется всплывающая подсказка "Approved" у статуса "Paid" в четвертой строке таблицы.
                        #13. Указатель мыши не меняет форму при наведении на нумерацию страниц результатов поиска .
                        #14. Заменить ".." на "..." в нумерации страниц результатов поиска.

                        Comment


                        • TAULIA BUG REPORTS

                          1#. In "Results per page" page "10" should display "1"
                          2#. In the line "1122338095" the button "Actions" is missing.
                          3#. The "Amount" button cannot be interacted with.
                          4#. The column name "Invoce #" should be changed to "Invoice #".
                          5#. Page 5 is missing. It does not exist.
                          6#. There is no text field for the search category. The "binocular" icon should be next to the "Search" text field.

                          Comment


                          • Bug Report http://taulia.portnov.com/.
                            Student: Genchecpp

                            1. В "Search my invoices" поле "Invoice number" должно допускать введение только цифр, а позволяет ввести неограниченное количество букв.
                            2. В "Search my invoices" поле "Purchase order" должно допускать введение только цифр, а позволяет ввести неограниченное количество букв.
                            3. В "Search my invoices" поля "From amount", "to" должны допускать введение только цифр, а позволяют ввести неограниченное количество букв.
                            4. В "Search my invoices" поля "Invoice date", "to" введен запрос на поиск данных от "Invoice date" 6/5/2011, "to" 9/30/2011,
                            а в результатах выдачи для запроса поиска на 1 странице раздела "Showing 422 invoices" есть строка №7 с датой 1-Oct-2011.
                            5. В "Search my invoices" поля "Results per page" введен запрос на выдачу 10 строк на страницу,
                            а в результатах выдачи для запроса поиска на 1 странице раздела "Showing 422 invoices" есть строка №11.
                            6. Раздел "Showing 422 invoices" на странице №1 в строке №11 отсутствует кнопка "Actions"
                            7. Раздел "Showing 422 invoices" название столбцов "PO #" и "Due Date" перепутаны местами.
                            8. Раздел "Showing 422 invoices" избыточно наличие столбца "Type"
                            9. Раздел "Showing 422 invoices" в результатах выдачи на запрос поиска пропущена ссылка на страницу №5

                            To be continued...

                            Comment


                            • Taulia bug (another in vebinar):
                              [SIZE=15px][COLOR=#2c2d2e][FONT=Arial]1. Таблица результатов поиска[COLOR=#000000][FONT=Calibri]выдает счета за пределами установленных параметров даты (строка 7 столбца

                              Comment


                              • BUG REPORT #1 (Homework to Lesson 2)
                                http://taulia.portnov.com/

                                1. Purchase order requires "arrow down" to select ascending - descending options
                                2. Align the whole table by center
                                3. Align "Showing 422 results" with invoice numbers by the left side
                                4. Align "Download list" with "Payments" by the left side
                                5. Align "Actions" button with "Refresh" by the right side
                                6. Swap Due Date and PO# columns
                                7. Align "Search" button with "Actions" button by the right side
                                8. Purchase order tab in the header is redundant
                                9. Invoice column - add an arrow (ascending/descending)
                                10. Invoice column - put an arrow (ascending/descending)
                                11. Payment column contains no useful info
                                12. Invoice dates in the table are beyond the dates selected in the filter
                                13. Remove "binocular" icon by Purchase order
                                14. Page 5 missing from the page list
                                15. "Next" button is missing

                                Comment

                                Working...
                                X