Announcement

Collapse
No announcement yet.

TAULIA Bug Reports

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #1.in the table, all columns are shifted to the left relative to their names
    #2.column with "aktion buttons" has no title
    #3.the lable invoice date dose hava a "control"to change the date

    Comment


    • 1. In the column "Due Date" entered values not corresponding to the column name.
      2. In the column "PO #" entered values not corresponding to the column name.
      3. In the field "Download" after double click not highlighted in color.
      4. In table Labels come without a colon.
      5. In columns 3 and 5 "Invoice Date" and "Due Date" entered values in a format different from the specified parameter.
      6. In column "Payment" is missing values at the rows ## 1,3,6,7,9.
      7. The row 4, column "Status" a tooltip "Approved" doesn't match the value "Paid".
      8. The "Search" button no changed the color when click on it.
      9. The column "Type" is superfluous doesn't perform any function/information.
      10. In the column with title "Invoice#" missing latter (Invoce #).

      Comment


      • 01. In "Showing 422 invoices" table, line 7 has invoice for 1-Oct-2011 even though the range is up to 9/30/2011
        02. Suggestion: values in columns "Due Date" and PO # should be rearranged
        03. Dates in columns "Inv. Date" and "Due Date" align to right side
        04. Values in "Amount" column should be aligned by decimal points
        05. Suggestion: column 9 with "Action" buttons should get title
        -----------------------------------------------------------------
        06. Suggestion: add "Previous" and "Next" buttons for pages enumeration results
        07. Titles in "Showing 422 invoices" table should be center aligned
        08. Search my invoices: provide "Binoculars" button a tooltip
        09. Add rows enumeration in "Showing 422 invoices" table
        10. Search my invoices: column "Type" is unnecessary

        Comment


        • 1. В лэйбле Invoice "data" одна из дат указана не верно mm/dd/yyyy, а нужно dd/mm/yyyy
          2. Одиннадцатая строка, лишняя
          3. в "Invoice date" Даты указаны до 30.09.2011, в таблице отображается дата 1-10-2011
          4." Due Date" не соответствует содержимому столбика как и PO#
          5. на 4 строке, 7 столбик Тултип " Paid" не подходит. Выходит "Approved"
          6. В низу с лева в отображаемых страницах, пропущена страница №5
          7. Формат написанных дат в " Invoice date" и в таблице отличается. В первом случае используется слэш, а во втором тире.
          8. Иконка Дискеты не соответствует Лэйблу " download list"
          9. 422 счета не поместится на 32 страницах по 10 строчек. Нужно добавить страницы.
          10. "From amount" есть ":" а в остальных лейблах двоеточия нет.

          Comment


          • 1. table "Showing 422 invoices", hover the cursor over the "Actions" icon, the cursor in the form of a hand is not displayed.
            2. In the "Invoice #" column, change the search results in ascending or descending order.
            3. In the "PO #" column, change the search results in ascending or descending order.

            Comment


            • #12 "Inv. Date" column: the dates format does not correspond to the dates format of the entry field of "Invoice date";

              #13 "PO #" column: the dates format differs from the dates format of the entry field of "Invoice date";

              #14 "Due Date" column: not a correct format of data (date format is necessary);

              #15 "PO #" column: not a correct format of data;

              #16 the lower line with the indication of number of pages: there is no "Next page" button;

              #17 the name of columns, excepting the "Amount" column: there is no sign of sorting

              #18 "Amount" column: to align to the right;

              #19 "Type" column is superfluous, to remove the "Type" column

              Comment


              • 1. В верхнем праавом углу отсутсвует общее выравнивание между I разделителями "User Manager", "Profile", "Help", "Logout"
                2. Отсутсвует выравниевание "Invoice #", "Type", "Inv. Date", "Due Date", "PO #", "Amount", "Status", "Payment" относительно его содержимого
                3. В блоке "Search my invoices" графы должены иметь символом ":". В качестве примера "From amount:" присутствует символ":".
                4. Строка "From amount" не логично, необходимо поменять местами слова на "Amount from:"
                5. Строки "From amount" и "invoice date" перед первой ячейкой ввода должна иметь надпись for.
                6. Sheach result в 1 столбце опечатка "Invoce #" в 1-й колонке. Его следует изменить на "Invoice #".
                7. В 1-й строке в столбце "Статус" есть опечатка в "rejcted".
                8. На 5-й странице внизу веб-страницы нет ссылки.
                9. Sheach result имеет 11 результатов поиска вместо 10, противоречит параметрам results per page.
                10. Отображение 422 счетов-фактур не поместится на 32 страницы.
                11. Столбец "Due Date" перепутан со столбцом "PO #".
                12. Индикатор столбца "Amount" не правильно указывает должно быть по убыванию.
                13. Сортировка по сумме нарушенна строка 7 и 8. $22 409,37 и $22 376,00, они не по порядку.
                14. Многоточие в нумерции страниц обозначина не верно ".." на "...".
                ================================================== ================================================== ======================
                1. In the upper right corner there is no general alignment between the I separators "User Manager", "Profile", "Help", "Logout"
                2. There is no alignment of "Invoice #", "Type", "Inv. Date", "Due Date", "PO #", "Amount", "Status", "Payment" relative to its contents
                3. In the "Search my invoices" block, the graphs should have the symbol ":". As an example of "From amount:" there is a symbol ":".
                4. The line "From amount" is not logical, it is necessary to swap the words for "Amount from:"
                5. The lines "From amount" and "invoice date" before the first input cell should have the inscription for.
                6. Sheach result in the 1st column typo "Invoce #" in the 1st column. It should be changed to "Invoice #".
                7. In the 1st row in the "Status" column there is a typo in "rejcted".
                8. There is no link on the 5th page at the bottom of the web page.
                9. Sheach result has 11 search results instead of 10, contradicts the results per page parameters.
                10. The display of 422 invoices will not fit on 32 pages.
                11. The "Due Date" column is confused with the "PO #" column.
                12. The indicator of the "Amount" column does not correctly indicate it should be descending.
                13. Sorting by amount is broken line 7 and 8. $22 409.37 and $22 376.00, they are out of order.
                14. The ellipsis in the page numbering is not correctly denoted by ".." to "...".

                Comment


                • 1. Ниже "Искать мои счета" в конце каждой строчки, кроме "От суммы" проставить двоеточия

                  2. Заменить Invoce# во второй таблице на Invoice#

                  3. 11-ю строку убрать из обязательных 10 поскольку в колонке "Искать мои счета" указано 10 строчек на каждой странице

                  4. 5-я страница отсутствует, хотя это может быть задуманное такое отображение страниц

                  5. Из 422 счетов получается всего 32 страницы

                  6. В одиннадцатой строке первой страницы нет кнопки "Действия"

                  7. Возможно из-за того, что должно быть 10 строчек на каждой странице, в одиннадцатой строке и нет кнопки "Действия"

                  8. В колонке "Искать мои счета" в строке "Дата счёта" указано от 5-го Июня по 30-е Сентября, но потом встречаются даты от 1-го по 31-е Октября

                  Comment


                  • 1. Заголовок первого столбца исправить на "Invoice #"
                    2. 4 и 5 столбец: поменять местами заголовки "Due Date"и "PO #"
                    3. Изменить иконку к кнопке "Download list" на более подходящую к названию. Либо изменить название к иконке с "Download list" на "Save list"
                    4. В 4 строке 7 столбца при наведении курсора мыши на иконку статуса оплаты не верное всплывающее сообщение (вместо "Paid" появляется "Approved"
                    5. 2й столбец "Type" в результатах поиска кажется лишним. Без него понятно что поиск идёт по инвойсам
                    6. Search my invoices": в полях ввода "From amount:" и "to" сделать невозможным ввод символов отличных от цифр 0-9
                    7. "Search my invoices": значения полей ввода "From amount:" и "to" разделить запятой по тысячам (т.е. каждые целые три цифры)
                    8. "Search my invoices" заголовок "From amount:" изменить на "Amount from :"
                    9. Логотип в левом верхнем углу сделать в виде ссылки ведущей на главную страницу сайта
                    10. Не соответствие порядку сортировки по столбцу "Amount" в 7 и 8 строке

                    Comment


                    • 1. Некорректная сортировка. При условии вывода по возрастанию суммы - строчка 8 с суммой $22,376.00 идет позже строчки 7 с большей суммой $22,409.37
                      2. Некорректная сортировка. Иконка рядом со столбцом "Amount" подразумевает сортировку от большего к меньшему.
                      3. Отсутствует кнопка "Actions" в 11 строчка
                      4. При сортировке "10 строчек на страницу" выводит 11 строчек.
                      5. 422 инвойса выведены на 32 страницы, значит на следующих страницах строчек больше, чем запрошено в сортировке.
                      6. Отсутствует 5 страница
                      7. Несмотря на условие вывода "Только с 6/5/2011 по 9/30/2011" есть счет от 1 октября (7 строчка)
                      8. Грамматическая ошибка в первом столбце (пропущена буква), необходимо исправить на "Invoice #"
                      9. Нет необходимости уточнять тип (второй столбец), если это поиск по инвойсам.
                      10. Столбцы "PO #" и "Due Date" перепутаны местами

                      Comment


                      • #1 "Inv. Date" column row #7 contains date which is not included in "Invoice date" label
                        #2 "Due date" column has invalid date format
                        #3 "Due date" and "PO #" columns are swapped
                        #4 In "Invoice date" label the date format is represented as "mmddyyyy" while in "Inv. Date" column the date format is represented as "ddmmyyyy"
                        #5 "Status" column: when howering the cursor over the image in row #4, the title appears "Approved" instead of "Paid"
                        #6 "Payment" column: numbers are missing in rows #1, #3, #6, #7, #9, #10

                        Comment


                        • Сообщения об ошибке:

                          1. Столбец № 6 "Amount " отсортирован по возрастанию (от меньшего к большему), однако значение в строке № 7 ($22,409.37) больше чем в строке № 8 ($22,376.00).
                          2. Таблица содержит 11 строк, а в параметрах "Results per page" задано отображать10 строк на одном листе.
                          3. Заголовки столбцов №4 "Due Date" и №5 "PO #" поменять местами.
                          4. Количество страниц 32 в таблице не соответствует количеству найденных документов (422 документа всего :10 количество отображаемое на одной странице = 43 страницы).
                          5. Всплывающее окно "Approved" не соответствует статусу "Paid" в столбце №7 строка №4.
                          6. Заменить "Rejcted" на "Rejected" в столбце №7 строка №1.
                          7. Используемый формат даты в таблице "30-Sep-2011" отличается от формата даты в параметрах поиска "9/30/2011".
                          8. Отсутствует 5 страница в списке сформированных страниц документа, после 4 идет 6 (1 2 3 4 6 7 8 9 10 .. 32).
                          9. Рекомендуется переименовать заголовок столбца № 3 "Inv. Date" на "Invoice Date".
                          10. Рекомендуется переименовать заголовок столбца № 8 "Payment" на "Payment Date".

                          Comment


                          • Отчет об ошибках для сайта Taulia:
                            #1. отсутствует номер счета
                            #2. заявлено что результатов на странице 10, по факту-11
                            #3. Счета отсортированы с 6/5/2011 по 9/30/2011 но присутствуют строки и за октябрь.
                            #4. Перепутаны местами названия колонок "Due Date "и "PO #"
                            #5. В 11 строке отсутствует кнопка " Actions"
                            #6. В названии 1 столбца "Invoce" отсутствует буква i . Правильно "Invoice"
                            #7. В столбце статус , в слове "Rejcted" отсутствует буква e-> "Rejected"

                            Comment


                            • Errors report for Taulia
                              1. Align the numbers in column “Amount” by the right side.
                              2. “Invoice date” filters dates from 6/5/2011 to 9/30/2011, but column “PO#” also shows dates after.
                              3. Values in columns “Due date” and “PO#” are mixed up.
                              4. On the top of the table change the icon with diskette to another in consistence with meaning “Download list”.
                              5. Align dates in columns “Inv. Date” and “PO#” by the right side.
                              6. Labels “Invoice date” and “to” are not active under cursor to change dates.
                              7. Labels “From amount” and “to” can have other characters then numbers
                              8. Drop-down list in the label “Invoice status” includes only “All”
                              9. Drop-down list in the label “Results to page” includes only “10”

                              Comment


                              • #1. "Actions" button is missing in the row #11
                                #2. 32 pages is not enough to accomodate 422 search results
                                #3. Search results should display 10 rows( as per "Results pr page" listbox), not 11
                                #4. Replace "Showing 422 invoices" with "Showing 1-10 of 422 invoices"
                                #5."Type" column is redundant since all results are of same type(invoice)
                                #6. Sorting order violation in "Amount" column: $22,409.37 should go below $22,376.00 , not above
                                #7."Amount" column: inconsistency between the actual sorting order(ascending) and the direction given
                                by the arrow next to column title
                                #8. Lefmost column title: replace "Invoce #" with "Invoice #"
                                #9. Misspelled word in first row\ "Status" column
                                #10 Enumeration search results of pages: link to page "5" is missing
                                #11 "Search my invoices" : provide all the label character in the end
                                At Home:
                                #12 Replace column title "Due date" with column "PO#"
                                #13 number 40988 is repeating in rows: #2,#3,#5,#6,#7,#9,#11 in "due date" column
                                #14 Change date format from mm-dd-yy to dd-mm-yy in "invoice date" search row
                                #15 Invoices "1122339546", "1122339500", "1122339302" have incorrect date dew to "Invoice date" search row
                                #16 numbers in "Amount" column must be aligned to rigth not to left
                                #17 There is no sorting arrow in column titles: "Inv. Date","Due Date","Status","Status"
                                #18 Replace time and year in "Payment" column from YY-TT to TT-YY
                                #19 put : between hours and minutes in "Payment" column
                                #20 There is no date in "Payment" column is rows:#1,#3,#6,#7,#9,#10
                                #21 There is no arrow "Next page " in the pages row
                                #22 There is no arrow in "Hide search parameters" title
                                #23 In "Payment" column in row #11 time have 88 minutes that is impossible
                                Last edited by Bohdan Hvizdala; 04-07-2022, 02:46 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X